Ieteikumi, rakstot preses relīzi

 

Būtiski jaunumi ir: jaunas un reālas biznesa idejas, principiāli jauni pakalpojumi vai preces, ražošanas u.c. iekārtas, investīcijas, finanšu rezultāti, attīstības ieceres, tirgus iekarošanas sasniegumi un plāni, vadošu darbinieku rotācija, pētījumi u.c. Preses relīze tradicionāli tiek izsūtīta plašam saņēmēju lokam, taču uzņēmumi un organizācijas sadarbībā ar medijiem praktizē arī individuālu (ekskluzīvu) komunikāciju.

Kas jāievēro, rakstot preses relīzi

Septiņi būtiski elementi, kas jāievēro, veidojot preses relīzi: jānorāda preses relīzes rakstīšanas datums, precīzs virsraksts, ievads ar galvenajiem faktiem, pamata teksts, kas paskaidro ievadā sniegtos faktus, fona informācija par uzņēmumu un tā darbību un kontaktinformācija preses relīzes beigās. Lasīt vairāk »

Ko (ne)darīt, rakstot preses relīzi

Rakstot preses relīzi, jāņem vērā daži ieteikumi par relīzes saturu, noformējumu un žurnālistu kontaktu atlasi konkrētā paziņojuma izplatīšanai, lai ziņojums precīzāk sasniegtu mērķi. Nepārlbīvējiet relīzes ievadu ar nevajadzīgiem faktiem, bet izceliet svarīgāko jūsu ziņojumā, sūtiet relīzi žurnālistem, kurus konkrētā informācija tiešām interesē un pievērsiet uzmanību preses relīzes noformējumam, jo arī tas rada viedokli pār jūsu uzņēmumu. Lasīt vairāk »

 

Vairāk uzzināt par interesējošo pakalpojumu Jūs varat, aizpildot pieteikuma formu, sazinoties ar mums pa tālruni 67222509 vai e-pastu info@prservice.lv.